Gyerekkel az élet

A szülés és ami utána jön...

Friss topikok

  • Juttino: Szia! Mi újság nálatok? Voltatok gasztrón? Mi járunk természetgyógyászhoz, ami nem egyszerű, de mi... (2011.12.10. 22:59) Gripe water - a csodaszer?
  • Nz: @ivett1976: nálunk sajnos a párom nem pártolja ezt :S (2011.11.01. 18:53) Alvásproblémák
  • Nz: @Noematska: köszönjük a kedves sorokat. Az orvos azt mondta, hogy ez természetes a babáknál, és mi... (2011.07.21. 11:40) @*** elegem van

Linkblog

Schüssler só a hasfájós babáknak?

2011.11.03. 10:05 - Nz

Címkék: schüssler só gripe water mentatea

A védőnő tehát letiltott minket a mentateáról, mindegy, hogy borsmentalevél morzsácskákból készült vízszinűre főzött, tehát babának való tea volt, és javasolta a Schüssler sóból a magnéziumot. Beleástam tehát magam a Schüssler sók világába, mit hogyan és mikor, és elkezdtük a kúrát.

Az első pár nap nem hozott eredményt, nem lett jobb, és valamivel rosszabb is lett, ahogy kiürült a menta a szervezetéből, és elhagytuk a gripe watert is. Két-három nap után annyira leromlott a helyzet, hogy éjszaka sírásra ébredtünk, a picurka pukizott már éjszaka is, felkelt a hasára, és nem tudta magát visszaaltatni. Egy valamire sosem panaszkodhattam, a babánk végigaludta az éjszakákat, lehet, hogy a nappalok kemények voltak, de éjszaka mintha a pocija lecsendesedett volna, és nem ébredt fel rá. A Schüssler só, mintha beindította volna a folyamatokat. Lehet, hogy ez bevállt egy babának, de nekünk nagyon nem.

Egy hétig próbálkoztam. A végén már volt, hogy a picur az egész éjszakát végigsírdogálta szakaszokban. Csukva volt a szeme, szopizta az ujját, nem is mertem kivenni az ágyból, hogy ne ébresszem fel, de fel-felsírt és ez órákig tartott. Egyszer csak elegem lett, mert a nappalok is megint borzalmasak lettek, és mivel éjszaka sem tudtunk aludni, fogtam és kiöntöttem az aznapra elkészített schüssler só adagot. Elmentem a háziorvoshoz, és megkérdeztem a mentateáról... (folyt. köv.)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekkelazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr403345666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása