Gyerekkel az élet

A szülés és ami utána jön...

Friss topikok

  • Juttino: Szia! Mi újság nálatok? Voltatok gasztrón? Mi járunk természetgyógyászhoz, ami nem egyszerű, de mi... (2011.12.10. 22:59) Gripe water - a csodaszer?
  • Nz: @ivett1976: nálunk sajnos a párom nem pártolja ezt :S (2011.11.01. 18:53) Alvásproblémák
  • Nz: @Noematska: köszönjük a kedves sorokat. Az orvos azt mondta, hogy ez természetes a babáknál, és mi... (2011.07.21. 11:40) @*** elegem van

Linkblog

Gripe water - a csodaszer?

2011.09.22. 10:06 - Nz

Címkék: hasfájás gripe water

Amikor a picur egy hónapos volt, egy görcsoldó szer volt még, amit nem próbáltunk ki: gripe water. Ugyanis hiánycikk volt, több mint egy hónapig jártunk utána, sehol nem lehetett kapni, és senki nem tudta, mikor lesz újra.

Pár hete újra erősödtek a pukik, görcsök, és a sírós időszakok száma, olyannyira, hogy újra eszembe jutott az angolvíz, hogy azt még nem próbáltuk, és vajon kapható-e már. A párom csak nevetett rajtam: megint ki akarok próbálni valamit, minek, nincs értelme, fogadjam már el, hogy ez van.

Jött a másnap, és a szokásos hatalmas durrantások, sírás, fogtam magam, illetve magunk, késő délután elmentünk a patikába, és tényleg volt, megvettem, és győzedelmesen vittem haza. Este próbáltuk ki először, az esti szopi közben az előírt adagot beadtuk a picikének. A páromat elküldtem zuhanyozni, menjen nyugodtan, addig mesélek egy mesét a babánknak, úgysem alszik el. Jó pár hete azzal küzdünk, hogy a picur nehezen elalszik, majd fél óra múlva a görcsökre felkel, és felváltva ringatjuk még vagy másfél óráig, mert a hasa miatt nem tud visszaaludni. Elmondtam hát a mesét, de mivel az apja még nem készült el, beraktam a kedvenc altatószámait (swing :)). Három kedvenc száma van, amelyekre megnyugszik, ezeket hallgatjuk végig altatásnál is, és ha még mindig nem aludt el, újraindítjuk. Az első szám vége felé kicsúszott a szájából az ujjácskája, és édesdeden aludt... Nem hittem el. A párom arra jött ki, hogy már rakom a kiságyba a picit, lemaradt az altatásról.

Ez volt az első este két hét után, hogy a picur altatás közben tíz percen belül elaludt, és amikor fél óra múlva megébredt, nem szenvedett még másfél óráig, hanem az apja ringatása alatt 5 perc alatt visszaszenderedett. Nem hittük el, hogy ez igaz lehet.

Persze azóta ott motoszkál bennem, hogy mit itatok a kicsivel, hogy jobban legyen. Nem lenne-e jobb enélkül, de egy hét telt el azóta, és mindennap így ment az elalvás.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekkelazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr93242192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juttino 2011.10.24. 19:08:31

Szia! Mennyi idős a kicsi? Nekem 5 hónapos és még néha van hasfájás, de nincs napirend. Amúgy az oltásos bejegyzésed alapján tévedtem ide, fixa ideám, hogy nálunk is ront a helyzeten. Most jó ideig nem lesz oltásunk... meglátjuk.

Nz 2011.11.01. 18:30:03

@Juttino: 8 hónapos. Szerintem is ront a helyzeten, és azóta ezt mástól is hallottam. Sajnos még mindig küzdünk a pocakkal, és emiatt nekünk sincs normális napirendünk, mint másoknak. Lehet, hogy elmegyünk gasztroenterológushoz.

Juttino 2011.11.02. 07:15:15

Nz, probiotikumot kap? Nekünk a nagynál anno az rendezte a helyzetet. Hetekig kell nyomatni és nekünk egy gasztrós a Pro Gastro Kidet ajánlotta. Kicsi is kapja, de nála még nem állt be a rendszer.
Nagynál 11 hónapig tartott, azonban azóta kutya-baja. 4 éves mindent eszik-iszik.

Juttino 2011.12.10. 22:59:40

Szia! Mi újság nálatok? Voltatok gasztrón? Mi járunk természetgyógyászhoz, ami nem egyszerű, de mintha...


süti beállítások módosítása