Gyerekkel az élet

A szülés és ami utána jön...

Friss topikok

  • Juttino: Szia! Mi újság nálatok? Voltatok gasztrón? Mi járunk természetgyógyászhoz, ami nem egyszerű, de mi... (2011.12.10. 22:59) Gripe water - a csodaszer?
  • Nz: @ivett1976: nálunk sajnos a párom nem pártolja ezt :S (2011.11.01. 18:53) Alvásproblémák
  • Nz: @Noematska: köszönjük a kedves sorokat. Az orvos azt mondta, hogy ez természetes a babáknál, és mi... (2011.07.21. 11:40) @*** elegem van

Linkblog

Holdfogyatkozás

2011.06.16. 14:30 - Nz

Tegnap holdfogyatkozás volt, és nekem a hátam még mindig be van állva. A párom hosszúzott, így a fürdetés is fél kilencre csúszott. A gyerek már elég őrült volt. Tízkor jutottunk oda, hogy vacsorát készítsünk, és kb. fél tizenkettőkor dőltünk be az ágyba.

Én még mindig nem tudom be fogni a szám, pedig totál kimerült vagyok, erre a páromnak eszébe jut a holdfogyatkozás. "Menj ki, nézd meg, és mondd el milyen volt.", így én. Erre mindketten röhögünk. Csönd.

Már én sem jártatom a kelepelőm, próbálok elaludni. Erre a párom mocorog, és azt hiszem, előveszi a telefonját. Mondom, te mi a fenét csinálsz, aludjunk már. Felemeli a telefont, amelyen van egy alkalmazás, látni lehet vele a sematikus eget, a sematikus csillagjegyekkel. Kezd felfelé görbülni a szám. "Te a holdat nézed? Ez most komoly?" Ő röhög. Keresgéli, és egyszer csak megtalálja: "Látod, itt van, egy ablakunk sem néz arra." Elrakja a telefont, miközben vigyorog: "Most már aludhatunk".

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekkelazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr322989417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása