Gyerekkel az élet

A szülés és ami utána jön...

Friss topikok

  • Juttino: Szia! Mi újság nálatok? Voltatok gasztrón? Mi járunk természetgyógyászhoz, ami nem egyszerű, de mi... (2011.12.10. 22:59) Gripe water - a csodaszer?
  • Nz: @ivett1976: nálunk sajnos a párom nem pártolja ezt :S (2011.11.01. 18:53) Alvásproblémák
  • Nz: @Noematska: köszönjük a kedves sorokat. Az orvos azt mondta, hogy ez természetes a babáknál, és mi... (2011.07.21. 11:40) @*** elegem van

Linkblog

Forró nyár

2011.08.28. 10:11 - Nz

Címkék: baba kimerült szex hiány

Forróság, szárazság, a nyár utolsó napjai olyan erővel csapnak le ránk, hogy az döbbenet. A hangulatom is ilyen, és nem szeretem. Nem szeretem, hogy durcáskodom, hogy morgok, hogy kimerült vagyok, de nem tudok aludni, és minden stresszt a páromon vezetek le.

Este én vagyok totál kimerült, reggel ő tiszta koma, és szinte alig vagyunk együtt úgy mióta a baba megszületett. Ő az egyik szobában számítógépezik, míg én a másikban aludni próbálok. De közben idegesít a helyzet, mert itt kellene lennie velem. Persze tudom, ahogy bejönne hozzám, és beszélni kezdene, vagy csak átölelne kicsit, én rögtön bealudnék. (Pedig úgy imádok így elaludni, gyorsabban is elalszom és sokkal jobban kipihenem magam.) És azt is tudom, hogy reggel a babasírásra ébredek, megyek etetni és beindul a nagyüzem. Onnantól kezdve az egész nap a nem alvó, sokszor hasfájással küzdő babánk van a középpontba. Másra nem tudjuk bízni, kettesben nem tudunk lenni hétvégén napközben, és mire ágyba kerülünk, mindketten holtfáradtak vagyunk.

Feltehetem bátortalanul azt a kérdést, mikor lesz ennek vége? Mikor lesz az, hogy egymásnak esünk úgy hetente legalább egyszer?

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekkelazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr263183144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása