Gyerekkel az élet

A szülés és ami utána jön...

Friss topikok

  • Juttino: Szia! Mi újság nálatok? Voltatok gasztrón? Mi járunk természetgyógyászhoz, ami nem egyszerű, de mi... (2011.12.10. 22:59) Gripe water - a csodaszer?
  • Nz: @ivett1976: nálunk sajnos a párom nem pártolja ezt :S (2011.11.01. 18:53) Alvásproblémák
  • Nz: @Noematska: köszönjük a kedves sorokat. Az orvos azt mondta, hogy ez természetes a babáknál, és mi... (2011.07.21. 11:40) @*** elegem van

Linkblog

Hasfájós babák - mentatea a megoldás!?!

2011.11.01. 18:36 - Nz

Címkék: betegség sír láz görcs orrspray schüssler só hasfájós baba mentatea

A picur életében először (bár ez olyan furcsán hangzik :) beteg lett pár hete. Hagyjuk most, hogy kitől kapta el a betegséget, és az, miért nem szólt, hogy ne menjünk látogatóba hozzájuk a hétvégén, mert hét közepén még beteg volt, most nem ez a lényeg.

Beteg lett, belázasodott, taknyos volt, nem tudott levegőt venni az orrán át. Hajnali kettőig bírtam vele a virrasztást, aztán elmentem az ügyeletes patikába és vettem neki orrsprayt. (Tudom, tudom, egy előrelátó anyának minden van a házipatikájában. De nekem nem volt.) Most először használtuk az orrszívó-porszívót is, és elég bénák voltunk, meg kell hogy mondjam. Másnap reggel nyolc-kilenc körül jutottunk el arra a szintre a spray-vel és az orrszívással, hogy tudott egy órát aludni a picike az ágyában.

Nehéz napjaink voltak, és persze a betegség szokás szerint, ahogy az oltások is, ráment a hasára, akkorát durogtatott másnap (a Gripe water mellett is) és annyira sírt, hogy döntöttem: elkészítettem a víz színűre főzött mentateát. Ezt már korábban javasolta egy angol barátnőm anyukája, de eddig ódzkodtam kipróbálni. De most annyira komoly volt a helyzet, hogy úgy éreztem, nem veszíthetünk semmit.

Ezután a két kanál gripe water mellé kapott két kanál mentateát is minden étkezés után kb. déltől. Hihetetlen volt a hatás. Én tényleg nem mertem hinni annak, ami történt. A betegség tünetei ellenére tényleg a legjobb hetünk volt. A picur a hét vége felé még egyedül is eljátszadozott a szőnyegen. Nem volt görcs, nem volt sírás. Tudtam, hogy ha elkezd nyöszögni vagy felsír, akkor éhes, vagy kakis, én ilyet eddig nem tapasztaltam. Sőt, most láttuk először kakilni a picurt, elvonult a konyhába a székek alá, és kemény kakit nyomott ki úgy, hogy elvörösödött, küzdött, mindenféle grimaszt vágott (én meg próbáltam nem elröhögni magam), de semmi sírás. Édes volt!

Csak aztán a szokásos kötekedő énem nem hagyott nyugodni, és a neten rákerestem: ki ajánlotta, ki nem a mentateát. Kevés vélemény volt, de persze megingatott a belengetett lehetséges légzésgörcsöt okozó hatás meg ilyenek. Felhívtam a védőnőnket és ő sem ajánlotta a mentateát, viszont ajánlott valami mást (schüssler só). Teljesen elkeseredtem, de persze rögtön abbahagytuk a mentateát... (folyt. köv.)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekkelazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr683345580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása