Gyerekkel az élet

A szülés és ami utána jön...

Friss topikok

  • Juttino: Szia! Mi újság nálatok? Voltatok gasztrón? Mi járunk természetgyógyászhoz, ami nem egyszerű, de mi... (2011.12.10. 22:59) Gripe water - a csodaszer?
  • Nz: @ivett1976: nálunk sajnos a párom nem pártolja ezt :S (2011.11.01. 18:53) Alvásproblémák
  • Nz: @Noematska: köszönjük a kedves sorokat. Az orvos azt mondta, hogy ez természetes a babáknál, és mi... (2011.07.21. 11:40) @*** elegem van

Linkblog

Mindenki annyira okos

2011.05.28. 10:59 - Nz

Címkék: sír görcs hasmasszázs hasfájós baba három hetes

Nem értem az embereket. Ők is utálják a kinyilatkoztatott tanácsokat, mégis traktálnak vele téged. Az más, ha valaki elmondja, hogy ő miket csinált az adott helyzetben, mit hallott, olvasott, nekik mi segített, de ne nyilatkoztassa ki, hogy csináldddd ezt vagy azt, mert az (tuti biztos maximus) segít és nincs apelláta. Basszus. MINDEN GYEREK MÁS!

Miután már minden technikát ismertünk, amit egy hasfájós gyerek szülei ismerhetnek, egyre nehezebben vettük ezeket a kinyilatkoztatott tanácsokat. "De biztos, hogy nem eszel káposztaféléket?" Öregem, ez alap, minden szoptatós anya tudja, én már ott tartok, hogy a paradicsomon, üdítőn, tejtermékeken stb. stb. kívül gabonaféléket sem eszem, mert egy nónémkisoldal azt írta, hogy attól is lehet. 

Már párszor volt nálunk a védőnő, mikor rákezdte, hogy de a hasikáját masszíroztam-e így megy úgy. Mondtam, hogy persze. De lehet, hogy nem jól csinálom, okoskodott ő. Hmmmm, kezdett elszállni az agyam, de visszafogtam magam. Ő megmutatná nekem a tuti technikát, úgyis sír és görcsöl a baba, meglátom jobban lesz pikkpakk. OK, mutassad. Öt-hét perce nyomkodja, simogatja, masszírozza a gyereket, semmi, az ugyanúgy üvölt tovább: óóó, kezdi, lehet, hogy nála ez tényleg nem használ. TÉNYLEG? ÉS NEKEM MIÉRT NEM HISZEL (bmeg)! Persze nem mondtam ki, csak próbáltam egyetértően szomorkásan rámosolyogni. 

Ennél már csak az a jobb, amikor jön anyád, és elmondja, hogy hagyd sírni a babát (három hetesről beszélünk!!!), mert elkényezteted, ha felveszed. Tök mindegy, hogy a gyerek 5-10-30 perce sír, görcsöl, a kezedben is szarul van, és te ezután veszed fel, hogy megpróbálj enyhíteni a fájdalmain, ő szerinte azért sír, mert hisztizik, mert tudja, hogy felveszed. Egy három hetes gyerek ilyen rafinált lenne anyukám???? Igen, jön a válasz, jól tudja. A jó ... életbe. Akkor nem az lenne, hogyha felveszem, akkor abbahagyja és röhög a markába? De én felveszem, és jó tíz perc kell, amíg a cseresznyepárna és a ringatás valamennyire kifejti hatását.

Szeretném úgy nevelni a gyermekem, ahogy én jónak gondolom. Szívesen veszem a javaslatokat, a praktikákat, nagyon nagyon szívesen meghallgatom a tapasztalatokat. De nagyon kérem, ne nyilatkoztassanak ki olyan dolgokat, ami náluk evidencia, mert lehet, hogy nálunk szart sem ér.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekkelazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr352934569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása